Where is the address where you want to order?

In Slovakia

Outside slovakia

Postup pri nákupe  

Nákup v našom  webshope nie je podmienený registráciou užívateľa. Mali by ste ale vedieť, že nevedieme zoznam neregistrovaných zákazníkov tým pádom sa nemôžu zúčastniť nášho programu pre stálych zákazníkov!  
Prvoradým cieľom registrácie je zjednodušenie nákupu, využitie výhodných služieb a ojedinelých ponúk nášho webshopu. So zadanými adresami a štatistickými údajmi našich zákazníkov zaobchádzame ako s osobnými informáciami. Údaje potrebné k optimálnemu splneniu objednávky dáme k dispozícii výlučne len kuriérskej službe.  

Objednávku je možné podať až po prihlásení sa na našu webovú stránku. Užívateľ si po prihlásení môže prezrieť a zmeniť informácie zaznamenané v jeho kmeňovom formulári.

Dôležité je, aby zmeny, ku ktorým došlo v adrese doručovania boli realizované ešte pred samotným nákupom!

Vyhľadávanie a výber výrobkov – Kvôli uľahčeniu výberu sú výrobky kategorizované do skupín. Pomocou stanovených kmeňových skupín (napr.  mužské odevy) a podskupín (napr.  odevy s kapucňou) navigujeme návštevníka vnútri webshopu. Zabudovali sme  rýchly filter, pomocou ktorého na základe názvu je možné okamžite nájsť žiadaný výrobok.  

Informácie o výrobku Vedľa každého výrobku je uvedený názov, jeho číslo, cena, farebné prevedenie a rozmery. V krátkosti uvádzame zloženie materiálu, z ktorého je vyrobený, vlastnosti, respektíve technické parametre.    

Výber výrobku, vloženie do koša   Kliknutím na ikonu koša nachádzajúcu sa vedľa výrobku, ktorý mienite  zakúpiť je možné žiadaný výrobok uložiť do koša. Vtedy sa objaví zoznam obsahu koša, na ktorom sú uvedené už predtým vybrané výrobky, ich ceny jednotlivo, ako aj suma celkovej objednávky. V tomto štádiu je ešte možné zvýšiť alebo znížiť jednotlivé položky, množstvo výrobkov, ktoré chcete zakúpiť, či vymazať z koša, respektíve pokračovať v nákupe.
Ak nepatríte medzi registrovaných zákazníkov, v tom prípade pri podaní objednávky žiadajte o údaje o vyúčtovaní, respektíve o cene za dodávku.  

Pri nákupe prevyšujúcom sumu 60 Euro prevezmeme na seba náklady na jeho dodávku.  Ak objednávka nedosahuje sumu 60 Euro, účtujeme poplatok vo výške brutto 7 Euro za balenie a doručenie.

Zľavy  V našom webshope stále ponúkame nejaké výrobky v akcii. V prípade týchto výrobkov platí akciová cena do výpredaja zásob na sklade.
Náš program pre stáleho zákazníka už neplatí len v našich značkových obchodoch, ale aj v tomto webshope. Uvedením čísla karty stáleho zákazníka je možné uplatniť zľavy uvedené v obchodných podmienkach.
Pri využití zliav majte prosím na zreteli nasledujúce upozornenia:
- V prípade výrobkov v akcii sa nedajú uplatniť ďalšie zľavy (individuálne/ zľava pre kmeňového zákazníka).
- Zľavy s presne stanoveným termínom ukončenia sú platné a je možné ich využiť len v stanovenom období.
- Nie je možné zlúčenie, nakopenie zliav (individuálne/ zľava pre kmeňového zákazníka).

Voľba spôsobu platby – Ak objednávate z webshopu v slovenskom jazyku a tovar žiadate zaslať na slovenskú adresu, môžete si pri odoslaní objednávky vybrať spomedzi týchto spôsobov úhrady jeho protihodnoty: platba pri doručení zásielky (na dobierku) alebo platba bankovou kartou. Cena za dodávku do domu je nezávislá od toho, ktorý zo spôsobov úhrady ste si zvolili. Ak si chcete pozrieť informácie banky OTP týkajúce sa platby pri nákupe bankovou kartou kliknite sem >> (pdf file)

Podanie objednávky  Objednávku je možné odoslať kliknutím na ikonu podania objednávky. Odoslanú objednávku spätne potvrdíme zaslaním e-mailovej správy zákazníkovi. V prípade, že nedošla správa o potvrdení objednávky, obráťte sa prosím na našu službu zákazníkom.

Môže sa stať, že po prijatí objednávky nemáme k dispozícii dostatočné množstvo jednotlivých žiadaných výrobkov pre pokrytie dopytu všetkých zákazníkov. V tomto prípade Vás naša služba zákazníkom formou e-mailovej správy alebo na vami uvedenom telefónnom čísle bude informovať o alternatívnych možnostiach.

Doručenie objednávky – Objednávky na území Maďarska doručuje kuriérska služba GLS a to v pracovných dňoch od 8 do 17 hodiny, bez predbežného telefonického dojednania presného času doručenia (preto podľa možnosti žiadajte o donášku na adresu Vášho zamestnania).

Výmena tovaru, vrátenie peňazí – Ak dôjde k výmene tovaru, respektíve návratu kúpnej ceny, v každom prípade Vás o tom budeme informovať prostredníctvom e-mailu a dáme Vám vedieť, čo je nutné v tejto súvislosti podniknúť. Prípadné chyby a nedorozumenia, ktoré sa pri nákupe vyskytnú, môžu viesť k reklamácii. V prípade každej reklamácie budeme postupovať v  súlade s našimi obchodnými podmienkami. Na všetky vaše pripomienky, ktoré nám odošlete budeme reagovať a v prípade chyby, ktorej by sme sa dopustili my alebo kuriér  budeme postupovať pružne – majúc na zreteli záujmy našich zákazníkov.

Zlúčenie objednávok – Náš informatický systém žiaľ neumožňuje zlúčenie objednávok, ktoré nám boli odoslané v rôznych dňoch. 

Kontakt na službu zákazníkom

Tel.: +421233215402   ( Po-Pi 08:00-16:30)
email:
webshop@heavy-tools.sk